11.9.09

Candy, cukierki...

Przyznam, że do tej pory nie rozglądałam się za bardzo, ale ostatnio, między innymi dzięki komentarzom pod moją myszą do wzięcia, odkryłam mnóstwo interesujących miejsc, a przy okazji też mnóstwo pięknych "cukierków". Tak więc z radością się dołączam i przekazuję dalej informacje, że:
- Ona i ja rozdaje piękne kolczyki (do 20.09)
- Nulka - całe mnóstwo scrapowych słodkości (do 21.09)
- Zaczarowana - candy sztruksowe i pasiaste (do 8.10)
- u scrapujących Polek - notesik kulinarny, zakładka i dodatki (do 12.09)
- u Szmatki Łatki szmaciane, świąteczne cukieraski (do 1.10):

1 comment:

  1. Aj... Aj... Jaka cudowna myszka...
    Dlaczego wcześniej tutaj nie trafiłam ....

    ReplyDelete

Your comments make me happy, thank you ♥
Dzięki za komentarze, zawsze bardzo mnie cieszą ♥